24 ноември 2009

Да правя или да не правя свирка

Много от момичетата с които излизам често на кафе ми споделят притеснението си, че техните приятели ги карат да им правят свирки (дудуци, каламбури) и те се притесняват или по-често гнусят.

Лично аз винаги съм навита да доставя удоволствие на приятеля си, когато много го обичам. Макар, че все по-често излизам с лица от същия пол, нали съм си аз, Моника, не виждам нищо притеснително да го правя с уста, било то с мъж или жена, дори знам, че на мъжът му харесва повече.

Момичета, разбирам че се притеснявате или ви е гнус да го направите и знам, че всичко е въпрос на принципи, но е незабравимо удоволствието да доставите удоволствие. Докато при нас, удоволствието е за двете страни, при момчетата се прави за негово величество пениса, а после той ви се отблагодарява, ох и как ви се отблагодарява. МММ !

Как точно?
Не, не ме карайте да ви показвам, аз само споделям впечатленията си в този блог, ако искате видео - вървете си вкарвайте ръцете другаде.

Ако все пак, момичета искате да го направите, ето моите съвети:
1. Първия път го направете на тъмно, ако се притеснявате;
2. Хванете го здраво с лявата ръка, застанете на колене. Подпрете се с дясната на бедрото му;
3. Махнете кожата ако има такава и близнете леко с език главичката на пениса;
4. Вкарайте цялата главичка в устата си и засмучете леко, като с дясната ръка го галите по бедрото.
5. Намерете с пръсти края на главичката. Там има чувствителна зона, която кара момчетата да изтръпват, започнете да я масажирате, като се "качвате на главичката и слизате" с леки и нежни движения. През това време, езикът ви може да се занимае с горната й част или с тялото на члена.
6. Накарайте го да ви помогне, ако се чувствате несигурна. Той със сигурност няма да ви откаже.
7. Не го оставяйте да прави каквото иска в устата ви - вие контролирате какво и кога - това е много важно.

Това са моите съвети. Ако ми остане малко време, бих могла да напиша и как точно става всичко, за да ви помогне в любовната игра.

Винаги когато можете доставяйте удоволствие на любимия си човек в леглото, това е взаимно.

Ако искате да ме питате и други неща с радост ще ви отговоря.

3 коментара:

  1. Много добри съвети, всичките до един, особено последния! :) Жалко, че не ги пишат така и по по-популярните сайтове.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване

Сутрин

Седя разкрачена на стола и все още чувствам любовта на Рая между краката си. Пуша цигара, защото ми напомня за нея. Навън все още не вали, н...