06 ноември 2009

няколко неща, които не знаете за мен

Из блоговете и тръгнала такава мания, затова ето няколко неща, които не знаете за мен, макар, че ако прочетете разказите ми, ще останете с впечатление, че знаете всичко:

1. Вече съм руса, макар и да не ми личи;
2. Да, харесвам повече жени, отколкото мъже, но не съм отявлена лесбийка;
3. Имам малки гърди, но ми харесва. Не харесвам жени с големи гърди, не харесвам и културисти - грозни са;
4. Имам си приятел, който не знае, че пиша в Интернет, но няма и да разбере, освен ако не поумнее и влезе в час;
5. Наистина знам къде ми е Г-точката;
6. Обичам симфоничната музика;
7. Не витая много в Интернет;

Е, ето това е от мен.

Ваша Моника

1 коментар:

Сутрин

Седя разкрачена на стола и все още чувствам любовта на Рая между краката си. Пуша цигара, защото ми напомня за нея. Навън все още не вали, н...