10 юни 2006

Малко за мене

Понякога седя и обичам да мисля за себе си и да си представям, какво би могло да ми се случи или да мечтая какво да ми се случи. Затова понякога разказите ми са в трето лице, затова понякога, може и да не участвам, а само да бъда духовно на мястото на събитието.

Обичам нежностите и в моите разкази, ще намират място по често жените, защото ние сме цветята на земята и по-малко другия пол, но това не е по вина на никого, а на мене единствена.

Проятно четене и много бих искала да чуя мнения за моите творби. В началото ще има малко тук, защото всичко ми е на хартия и ще ми отнеме време да го въведа, но мненията ви ще ми бъдат нужни.

Целувки, Моника

5 коментара:

  1. Анонимен12:15 пр.об.

    mnogo priqtni razkaz4eta pi6e6!!! samo deto ne razbiram dali gi pi6e momi4e koeto mnogo mu se iska da bqha stanali vsi4kite onezi ne6ta ili prosto si si poigrala s dumite kato si opitala da presyzdade6 nqkoe svoe momentno nastroenie!!!

    haha unikalni misli pi6a:)

    ina4e mnogo mi haresa stila i opisaniqta:)

    prodyljavaj v sy6tiq duh i 6te uspee6

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти. Някой от тези неща ми се случват, а други бих искала да ми се случат... А мислите са добри.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен3:17 пр.об.

    Браво Моника ти си номер 1!!!;)


    мАРИО

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен6:23 сл.об.

    Zdravei Monika!
    haresvam eroticata vav vsi4kite i formi!haresvam razkazite ti!horata koito q vijdat i useshtat,koito q presazdavat!blagorodno ti zavijdam za umenieto da izrazish sebe si!s netarpenie o4akvam da poblikuvash neshto novo! jelaq ti uspeh!
    Pozdravi! Albert

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен10:34 пр.об.

    Zdrasti Monika,razkazite ti srtashno mi haresaha-izpalneni sa s mnogo nejnost,erotika i strast.Podpraveni s lichniqt ti,avtorski stil se prevrashtat vav vazbujdashti vaobrajenieto(a i ne samo nego)istorii.

    Pozdravi ot Laiserk

    ОтговорИзтриване

Сутрин

Седя разкрачена на стола и все още чувствам любовта на Рая между краката си. Пуша цигара, защото ми напомня за нея. Навън все още не вали, н...